Zarząd firmy Traffka Natalia Moskal - Natalia Moskal, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Natalia Moskal (CEIDG)
Natalia Moskal prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TRAFFKA NATALIA MOSKAL, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-01-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. HRABIEGO JANA POTOCKIEGO 47, PL-38-423, ŁĘŻANY. Główny zakres działalności Natalia Moskal to Sprzedaż hurtowa elektrycznych artykułów użytku domowego (PKD główne: 46.43.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń rolniczych oraz dodatkowego wyposażenia, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP TRAFFKA NATALIA MOSKAL: 6842565964. REGON TRAFFKA NATALIA MOSKAL: 369128518.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Natalia Moskal
Więcej informacji o TRAFFKA NATALIA MOSKAL
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.