Zarząd firmy TOYSPLANET AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA ; wspólnik spółki cywilnej REGARD S.C. - AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-09-20
Działalność gospodarcza AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA (CEIDG)
AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TOYSPLANET AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA ; WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ REGARD S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2011-05-24 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. BRUKOWA 14, PL-91-341, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA to Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet (PKD główne: 47.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność związana z wystawianiem przedstawień artystycznych, dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność portali internetowych i inne. NIP TOYSPLANET AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA ; WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ REGARD S.C.: 7261356478. REGON TOYSPLANET AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA ; WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ REGARD S.C.: 101086176.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA
Więcej informacji o TOYSPLANET AGNIESZKA SZYMAŃSKA-SOBERKA ; WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ REGARD S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.