Firma Towarzystwo Usługowe Graf
| Adres | IRENY 96, PL-05-800, PRUSZKÓW | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | graf.waw.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL48 2490 0005 0000 4600 8345 0893
PL48 2530 0008 2067 1009 1031 0001
PL47 2490 0005 0000 4530 9016 5004
PL74 2490 0005 0000 4600 1691 0656 |
Działalność PKD:
Firma TOWARZYSTWO USŁUGOWE GRAF została założona 2001-07-27 i obecnie mieści się przy IRENY 96, PL-05-800, PRUSZKÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, naprawa i konserwacja maszyn, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową niewyspecjalizowaną, sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-05.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Towarzystwo Usługowe Graf (REGON 00840484300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
