Zarząd firmy Top1 Mobiles PATRYK LEHMANN - PATRYK LEHMANN, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-01-29
Działalność gospodarcza PATRYK LEHMANN (CEIDG)
PATRYK LEHMANN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TOP1 MOBILES PATRYK LEHMANN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-01-07 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. OSIEDLE KONSTYTUCJI 3 MAJA 2210, PL-83-200, STAROGARD GDAŃSKI. Główny zakres działalności PATRYK LEHMANN to Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek (PKD główne: 45.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP TOP1 MOBILES PATRYK LEHMANN: 5922283291. REGON TOP1 MOBILES PATRYK LEHMANN: 38785751600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PATRYK LEHMANN
Więcej informacji o TOP1 MOBILES PATRYK LEHMANN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o