Sprawozdania finansowe Top Gen
Dane bilansowe TOP GEN
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 3 362 999,87 | 3 732 927,61 | 6 962 610,89 | 4 498 506,68 | 5 366 132,21 | 5 248 859,00 |
A. Aktywa trwałe | 188 333,61 | 155 788,94 | 131 754,97 | 101 449,46 | 70 868,89 | 237 865,08 |
B. Aktywa obrotowe | 3 174 666,26 | 3 577 138,67 | 6 830 855,92 | 4 397 057,22 | 5 295 263,32 | 5 010 993,92 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 3 362 999,87 | 3 732 927,61 | 6 962 610,89 | 4 498 506,68 | 5 366 132,21 | 5 248 859,00 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 702 084,93 | 885 501,04 | 698 836,43 | 613 019,99 | 852 520,15 | 1 430 550,95 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 660 914,94 | 2 847 426,57 | 6 263 774,46 | 3 885 486,69 | 4 513 612,06 | 3 818 308,05 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 191 950,00 | 961 775,00 | 680 450,00 | 385 159,47 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 403 411,32 | 1 840 323,89 | 5 497 788,65 | 3 372 601,04 | 4 176 105,88 | 3 354 858,59 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.