Firma Tonpak Marek Merski, Jolanta Merska
| Adres | UL. PRZEMYSŁOWA 7A, PL-05-600, GRÓJEC | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | tonpak.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja papieru falistego, tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL65 1050 1025 1000 0024 9746 6843
PL89 1050 1025 1000 0090 8275 6447
PL30 2030 0045 1110 0000 0428 0660
|
Działalność PKD:
Firma TONPAK MAREK MERSKI, JOLANTA MERSKA została założona 2003-01-14 i obecnie mieści się przy UL. PRZEMYSŁOWA 7A, PL-05-600, GRÓJEC. Główna działalność firmy to wyroby z papieru i tektury. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują produkcja papieru falistego, tektury falistej oraz opakowań z papieru i tektury, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-10.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Tonpak Marek Merski, Jolanta Merska (REGON 67202149600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

