Firma TOMSTAL ZBROJENIA DLA BUDOWNICTWA Tomasz Tylipski
Adres | 21C, PL-58-140, BAGIENIEC | |
Województwo | dolnośląskie | |
Telefon |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja konstrukcji metalowych i ich części |
Numery rachunków bankowych |
PL47 1600 1462 1884 2082 6000 0001
PL20 1600 1462 1884 2082 6000 0002 |
Działalność PKD:
Firma TOMSTAL ZBROJENIA DLA BUDOWNICTWA TOMASZ TYLIPSKI została założona 2017-10-26 i obecnie mieści się przy 21C, PL-58-140, BAGIENIEC. Główna działalność firmy to produkcja konstrukcji metalowych i części. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują części i akcesoria do pojazdów, gotowe wyroby metalowe, naprawa pojazdów samochodowych, obróbka metali i powłok, produkcja rur, przewodów i łączników stalowych, produkcja surówki, stali, wyrobów hutniczych, przewody izolowane, sprzęt instalacyjny, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, wyroby ze stali obrabianej. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TOMSTAL ZBROJENIA DLA BUDOWNICTWA Tomasz Tylipski (REGON 36860687800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.