Zarząd firmy Tommax Koncesjonowana Firma Ochrony Mienia I Osób - Staroń Piotr, prezes
Staroń Piotr jest w zarządzie KRS TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Staroń Piotr jest również w zarządzie TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB, która została założona 2001-07-27 i ma siedzibę przy FABRYCZNA 2, PL-39-200, DĘBICA. KRS TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB zajmuje się działalność ochroniarska, z wyłączeniem obsługi systemów bezpieczeństwa. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja odzieży roboczej, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji, pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników, działalność ochroniarska w zakresie obsługi systemów bezpieczeństwa i inne. NIP TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB: 8722100620. REGON TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB: 691555145.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Staroń Piotr
Pozostali członkowie zarządu
Krzysztof Michał Winiarski | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o TOMMAX KONCESJONOWANA FIRMA OCHRONY MIENIA I OSÓB
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby