Zarząd firmy Tomasz ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - ws. s.c. - Tomasz ZARZYCKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz ZARZYCKI (CEIDG)
Tomasz ZARZYCKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TOMASZ ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - WS. S.C., która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1996-08-26 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. LUDWIKA ZAMENHOFA 46, PL-00-160, WARSZAWA. Główny zakres działalności Tomasz ZARZYCKI to Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych (PKD główne: 46.66.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z pakowaniem, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, badanie rynku i opinii publicznej i inne. NIP TOMASZ ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - WS. S.C.: 5271252822. REGON TOMASZ ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - WS. S.C.: 01214045300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz ZARZYCKI
Więcej informacji o TOMASZ ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - WS. S.C.
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.