Firma Tomasz ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - ws. s.c.
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pozostałych maszyn i urządzeń biurowych |
Działalność PKD:
Firma TOMASZ ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - WS. S.C. została założona 1996-08-26 i obecnie mieści się przy UL. LUDWIKA ZAMENHOFA 46, PL-00-160, WARSZAWA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują administracyjna obsługa biura, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, doradztwo związane z zarządzaniem, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów i przeprowadzki. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Tomasz ZARZYCKI 1. ZACZAROWANY OŁÓWEK TOMASZ ZARZYCKI 2. PLASTUŚ - ws. s.c. (REGON 01214045300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.