Firma TOMASZ URBAŃCZYK FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA LAVABO
TOMASZ URBAŃCZYK FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA LAVABO
CEIDGOcena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego |
Działalność PKD:
Firma TOMASZ URBAŃCZYK FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA LAVABO została założona 2004-02-16 i obecnie mieści się przy UL. NAD POTOKIEM 5, PL-30-199, RZĄSKA. Działalność firmy została zawieszona od 2022-04-30. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują instalowanie maszyn, sprzętu przemysłowego, naprawa i konserwacja maszyn, pozostały transport lądowy pasażerski, różny usługi indywidualne, sprzątanie obiektów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi związane z oprogramowaniem, wspomagające transport. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TOMASZ URBAŃCZYK FIRMA PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWA LAVABO (REGON 35679864000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.