Firma Tomasz Michalski-KON-TRADE
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, materiałów budowlanych, farb i szkła |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma TOMASZ MICHALSKI-KON-TRADE została założona 2007-01-20 i obecnie mieści się przy KOLEJOWA 37, PL-26-260, CZERMNO-KOLONIA. Główna działalność firmy to sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, gotowe wyroby metalowe, organizacja targów, wystaw i kongresów, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, produkcja konstrukcji metalowych i części, przetwarzanie danych i hostingowe, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, szkło i wyroby ze szkła, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Tomasz Michalski-KON-TRADE (REGON 26013530700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.