Zarząd firmy TOMASZ KRÓLIKOWSKI BESTSELLER GROUP - TOMASZ KRÓLIKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ KRÓLIKOWSKI (CEIDG)
TOMASZ KRÓLIKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TOMASZ KRÓLIKOWSKI BESTSELLER GROUP, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SKIERNIEWICKA 1319/20/21, PL-93-114, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności TOMASZ KRÓLIKOWSKI to Drukowanie gazet (PKD główne: 18.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała finansowa działalność usługowa, gdzie indziej niesklasyfikowana, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszów emerytalnych, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność związana z pakowaniem, działalność świadczona przez agencje inkasa i biura kredytowe, działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów i inne. NIP TOMASZ KRÓLIKOWSKI BESTSELLER GROUP: 7281399775. REGON TOMASZ KRÓLIKOWSKI BESTSELLER GROUP: 10015396000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ KRÓLIKOWSKI
Więcej informacji o TOMASZ KRÓLIKOWSKI BESTSELLER GROUP
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.