Zarząd firmy Tomasz Kowalski Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe UNITOM, ABC AUTO SERWIS - Tomasz Kowalski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Kowalski (CEIDG)
Tomasz Kowalski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TOMASZ KOWALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE UNITOM, ABC AUTO SERWIS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JANUSZA KUSOCIŃSKIEGO 1223, PL-87-100, TORUŃ. Główny zakres działalności Tomasz Kowalski to Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek (PKD główne: 68.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: restauracje i inne stałe placówki gastronomiczne, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek, pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (internet) i inne. NIP TOMASZ KOWALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE UNITOM, ABC AUTO SERWIS: 8792309383. REGON TOMASZ KOWALSKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE UNITOM, ABC AUTO SERWIS: 340141421.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Kowalski
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.