Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet |
Działalność PKD:
Firma TOMASZ HELMAN TH MEDIA została założona 2007-04-02 i obecnie mieści się przy ALEJA ARMII KRAJOWEJ 53123, PL-42-215, CZĘSTOCHOWA. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, fotografia, poligrafia i drukarstwo, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozaszkolne formy edukacji, przetwarzanie danych i hostingowe, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa żywności i napojów, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, tłumaczenia, usługi w zakresie informacji, usługi związane z oprogramowaniem, usługi związane z rozrywką i rekreacją, usługi związane ze sportem, wydawanie książek i periodyków, wydawanie oprogramowania. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TOMASZ HELMAN TH MEDIA (REGON 24060550400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
CPD buduje portfel i obiecuje dywidendę
Nowa emisja akcji i nowe nieruchomości - tak giełdowy deweloper przygotowuje się do stworzenia pierwszego polskiego REIT-u. Kurs rośnie.

Formosa Smart Energy testuje Europę w Polsce
Polski debiut tajwańskiego producenta baterii litowo-żelazowo-fosforanowych to zarazem europejski pilotaż. Sandy Wang, założycielka i prezeska firmy, liczy m.in. na nasz rynek autobusów

Meble, RTV i AGD. Po recesji przyszło ożywienie, ale bez dawnych wzrostów
Polski rynek RTV i AGD jeszcze nie wszedł w fazę ożywienia, choć to może się wkrótce zmienić. Odbijają za to meble. Powrót do dawnej dynamiki wydaje się jednak mało prawdopodobny.