Zarząd firmy TOMASZ CIEŚLAK FLO CARS i OSLO OTHER THINGS - TOMASZ CIEŚLAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza TOMASZ CIEŚLAK (CEIDG)
TOMASZ CIEŚLAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TOMASZ CIEŚLAK FLO CARS I OSLO OTHER THINGS, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2005-06-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOPERNIKA 168, PL-26-110, SKARŻYSKO-KAMIENNA. Główny zakres działalności TOMASZ CIEŚLAK to Roboty związane z budową pozostałych obiektów inżynierii lądowej i wodnej, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 42.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pośrednictwo w zakresie specjalistycznych usług budowlanych, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, pośrednictwo w transporcie towarów, transport drogowy towarów, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. NIP TOMASZ CIEŚLAK FLO CARS I OSLO OTHER THINGS: 6631676603. REGON TOMASZ CIEŚLAK FLO CARS I OSLO OTHER THINGS: 260024370.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się TOMASZ CIEŚLAK
Więcej informacji o TOMASZ CIEŚLAK FLO CARS I OSLO OTHER THINGS
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby