Zarząd firmy Tomasz Barański- Sklep Spożywczo-Przemysłowy Zuzia - Tomasz Barański, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Tomasz Barański (CEIDG)
Tomasz Barański prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TOMASZ BARAŃSKI- SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ZUZIA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-03-03 i ma swoją siedzibę pod adresem 72A, PL-57-540, KONRADÓW. Główny zakres działalności Tomasz Barański to Sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych (PKD główne: 47.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, nauka języków obcych, sprzedaż detaliczna obuwia i wyrobów skórzanych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP TOMASZ BARAŃSKI- SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ZUZIA: 8811490172. REGON TOMASZ BARAŃSKI- SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ZUZIA: 02235252600000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Tomasz Barański
Więcej informacji o TOMASZ BARAŃSKI- SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY ZUZIA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.