Firma TOBIASZ SOKALSKI FRESH MEDIA S.C.
| Adres | UL. BRZOZOWA 32, PL-05-101, BOŻA WOLA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Adres e-mail |   | |
| Strona internetowa | WWW.FRESHMEDIA.COM.PL | 
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność rachunkowo-księgowa | ||
Działalność PKD:
Firma TOBIASZ SOKALSKI FRESH MEDIA S.C. została założona 2009-10-01 i obecnie mieści się przy UL. BRZOZOWA 32, PL-05-101, BOŻA WOLA. Główna działalność firmy to rachunkowość, księgowość i doradztwo. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kupno i sprzedaż nieruchomości, poligrafia i drukarstwo, pozostała indywidualna działalność usługowa, przygotowywanie i podawanie napojów, restauracje i placówki gastronomiczne, roboty wykończeniowe budowlane, rozbiórka i przygotowanie terenu, usługi fryzjerskie, pielęgnacja urody, usługi gastronomiczne i cateringowe, usługi reklamowe. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TOBIASZ SOKALSKI FRESH MEDIA S.C. (REGON 14209829100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości 
                    BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
 
                    Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
 
                    Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych

