Sprawozdania finansowe Tms Design
Dane bilansowe TMS DESIGN
ROK
|
||||
---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 006 708,77 | 6 766 520,70 | 7 079 587,70 | 7 542 878,86 |
A. Aktywa trwałe | 636 833,54 | 4 444 648,92 | 4 834 240,02 | 4 972 891,28 |
B. Aktywa obrotowe | 5 369 875,23 | 2 321 871,78 | 2 245 347,68 | 2 569 987,58 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 6 006 708,77 | 6 766 520,70 | 7 079 587,70 | 7 542 878,86 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 2 873 333,98 | 3 519 624,82 | 3 613 379,26 | 4 360 369,90 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 3 133 374,79 | 3 246 895,88 | 3 466 208,44 | 3 182 508,96 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 381 812,22 | 120 316,61 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 751 562,57 | 3 102 189,03 | 3 446 208,44 | 3 182 508,96 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.