Zarząd firmy Tkholding Truszczyński Kobierzewski - Truszczyński Andrzej Janusz, prezes zarządu
Truszczyński Andrzej Janusz jest w zarządzie KRS TKHOLDING TRUSZCZYŃSKI KOBIERZEWSKI
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Truszczyński Andrzej Janusz jest również w zarządzie TKHOLDING TRUSZCZYŃSKI KOBIERZEWSKI, która została założona 2019-01-18 i ma siedzibę przy UL. OBRZEŻNA PÓŁNOCNA 17B, PL-41-400, MYSŁOWICE. KRS TKHOLDING TRUSZCZYŃSKI KOBIERZEWSKI zajmuje się wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych oraz komputerów. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, hotele i podobne obiekty zakwaterowania i inne. NIP TKHOLDING TRUSZCZYŃSKI KOBIERZEWSKI: 2220914619. REGON TKHOLDING TRUSZCZYŃSKI KOBIERZEWSKI: 382359009.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Truszczyński Andrzej Janusz
Więcej informacji o TKHOLDING TRUSZCZYŃSKI KOBIERZEWSKI
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby