Sprawozdania finansowe Tirol-Ski W Likwidacji
Dane bilansowe TIROL-SKI W LIKWIDACJI
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 1 676 306,66 | 1 620 135,84 | 1 604 891,34 | 1 572 935,91 | 1 551 196,91 | 1 521 438,17 |
A. Aktywa trwałe | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
B. Aktywa obrotowe | 1 676 306,66 | 1 620 135,84 | 1 604 891,34 | 1 572 935,91 | 1 551 196,91 | 1 521 438,17 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 1 676 306,66 | 1 620 135,84 | 1 604 891,34 | 1 572 935,91 | 1 551 196,91 | 1 521 438,17 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 116 210,50 | 79 075,70 | 63 831,20 | 38 554,69 | 16 750,69 | -6 549,07 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 560 096,16 | 1 541 060,14 | 1 541 060,14 | 1 534 381,22 | 1 534 446,22 | 1 527 987,24 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 560 096,16 | 1 541 060,14 | 1 541 060,14 | 1 534 381,22 | 1 534 446,22 | 1 527 987,24 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.