Zarząd firmy TIM MAŁGORZATA TEMPSKA - MAŁGORZATA TEMPSKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-02-28
Działalność gospodarcza MAŁGORZATA TEMPSKA (CEIDG)
MAŁGORZATA TEMPSKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TIM MAŁGORZATA TEMPSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-12-30 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MARCINA DRAGANA 745, PL-80-807, GDAŃSK. Główny zakres działalności MAŁGORZATA TEMPSKA to Pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach (PKD główne: 47.19.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, sprzedaż detaliczna gazet i artykułów piśmiennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna żywności, napojów i wyrobów tytoniowych prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP TIM MAŁGORZATA TEMPSKA: 5832076855. REGON TIM MAŁGORZATA TEMPSKA: 19102261900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAŁGORZATA TEMPSKA
Więcej informacji o TIM MAŁGORZATA TEMPSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych