Sprawozdania finansowe Ti-Con
Dane bilansowe TI-CON
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 404 960,06 | 212 688,48 | 70 150,52 | 63 939,72 | 59 669,29 | 167 679,45 |
A. Aktywa trwałe | 319 948,03 | 117 875,59 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
B. Aktywa obrotowe | 85 012,03 | 94 812,89 | 70 150,52 | 63 939,72 | 59 669,29 | 167 679,45 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | - |
Pasywa razem | 404 960,06 | 212 688,48 | 70 150,52 | 63 939,72 | 59 669,29 | 167 679,45 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 71 092,19 | 87 603,67 | 52 998,32 | 48 429,11 | 50 869,29 | 133 802,90 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 333 867,87 | 125 084,81 | 17 152,20 | 15 510,61 | 8 800,00 | 33 876,55 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 48 145,77 | 16 800,00 | 10 800,00 | 10 800,00 | 8 800,00 | 9 062,55 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 34 924,00 | 15 891,27 | 6 352,20 | 4 710,61 | 0,00 | 24 814,00 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.