Sprawozdania finansowe Thomas Praefab Międzyrzecz
Dane bilansowe THOMAS PRAEFAB MIĘDZYRZECZ
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 44 865 586,20 | 54 913 363,94 | 61 829 768,47 | 48 056 508,92 | 23 927 005,05 | 21 149 376,67 |
A. Aktywa trwałe | 12 441 546,78 | 13 847 251,48 | 16 496 187,80 | 14 971 434,30 | 11 580 185,28 | 9 684 611,29 |
B. Aktywa obrotowe | 32 424 039,42 | 41 066 112,46 | 45 333 580,67 | 33 085 074,62 | 12 346 819,77 | 11 464 765,38 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 44 865 586,20 | 54 913 363,94 | 61 829 768,47 | 48 056 508,92 | 23 927 005,05 | 21 149 376,67 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 34 810 166,72 | 37 699 069,12 | 42 427 140,99 | 9 499 114,52 | 11 286 992,32 | 10 621 287,06 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 10 055 419,48 | 17 214 294,82 | 19 402 627,48 | 38 557 394,40 | 12 640 012,73 | 10 528 089,61 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 9 631 686,41 | 16 698 678,89 | 17 957 864,91 | 34 846 784,99 | 12 075 320,47 | 10 125 049,01 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.