| Adres | AL. GRUNWALDZKA 472, PL-80-309, GDAŃSK | |
| Województwo | pomorskie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | thinkingzone.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL08 1140 2004 0000 3012 0604 6421
PL15 1140 2004 0000 3712 0673 0966
PL43 1140 2004 0000 3802 7724 6634
PL49 1140 2004 0000 3202 7631 6202 PL66 1140 2004 0000 3802 7713 9326 PL85 1140 2004 0000 3502 7633 8590 |
Działalność PKD:
Firma THINKING ZONE została założona 2016-06-13 i obecnie mieści się przy AL. GRUNWALDZKA 472, PL-80-309, GDAŃSK. Główna działalność firmy to pozaszkolne formy edukacji. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, wydawanie czasopism i pozostałych periodyków, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, działalność związana z projekcją filmów, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Thinking Zone (REGON 36469641300000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w
