Zarząd firmy Think TANK Alexander Dopierała - Alexander Dopierała, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-12-31
Działalność gospodarcza Alexander Dopierała (CEIDG)
Alexander Dopierała prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą THINK TANK ALEXANDER DOPIERAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 227, PL-40-600, KATOWICE. Główny zakres działalności Alexander Dopierała to Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura (PKD główne: 82.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa pozostałych artykułów użytku domowego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna gier i zabawek prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet i inne. NIP THINK TANK ALEXANDER DOPIERAŁA: 6342984250. REGON THINK TANK ALEXANDER DOPIERAŁA: 38760924400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Alexander Dopierała
Więcej informacji o THINK TANK ALEXANDER DOPIERAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.