Zarząd firmy THINK FILM PRZEMYSŁAW GLAJZNER - PRZEMYSŁAW GLAJZNER, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-11-01
Działalność gospodarcza PRZEMYSŁAW GLAJZNER (CEIDG)
PRZEMYSŁAW GLAJZNER prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą THINK FILM PRZEMYSŁAW GLAJZNER, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-10-05 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. INOWROCŁAWSKA 9184, PL-91-033, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności PRZEMYSŁAW GLAJZNER to Działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.13.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z projekcją filmów, działalność w zakresie nagrań dźwiękowych i muzycznych, nadawanie programów telewizyjnych ogólnodostępnych i abonamentowych i inne. NIP THINK FILM PRZEMYSŁAW GLAJZNER: 7282626204. REGON THINK FILM PRZEMYSŁAW GLAJZNER: 38724130100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PRZEMYSŁAW GLAJZNER
Więcej informacji o THINK FILM PRZEMYSŁAW GLAJZNER
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.