Zarząd firmy THI HOAI NGUYEN - THI HOAI NGUYEN, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza THI HOAI NGUYEN (CEIDG)
THI HOAI NGUYEN prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą THI HOAI NGUYEN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2019-05-08 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MIĘDZYNARODOWA 6/A38, PL-05-552, JABŁONOWO. Główny zakres działalności THI HOAI NGUYEN to Sprzedaż hurtowa wyrobów tekstylnych (PKD główne: 46.41.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową drewna i materiałów budowlanych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową maszyn, urządzeń przemysłowych, statków i samolotów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową mebli, artykułów gospodarstwa domowego i drobnych wyrobów metalowych i inne. NIP THI HOAI NGUYEN: 7010923425. REGON THI HOAI NGUYEN: 38331281400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się THI HOAI NGUYEN
Więcej informacji o THI HOAI NGUYEN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.