Zarząd firmy THERMAL S.C. TOMASZ GORZEWSKI MAREK MALIŃSKI - Marek Maliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Marek Maliński (CEIDG)
Marek Maliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą THERMAL S.C. TOMASZ GORZEWSKI MAREK MALIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2001-03-16 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA 8A, PL-96-200, RAWA MAZOWIECKA. Główny zakres działalności Marek Maliński to Roboty związane z budową rurociągów przesyłowych i sieci rozdzielczych (PKD główne: 42.21.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa wyrobów metalowych oraz sprzętu i dodatkowego wyposażenia hydraulicznego i grzejnego, działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni, pozostałe sprzątanie, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, działalność w zakresie architektury i inne. NIP THERMAL S.C. TOMASZ GORZEWSKI MAREK MALIŃSKI: 8351031929. REGON THERMAL S.C. TOMASZ GORZEWSKI MAREK MALIŃSKI: 75032028000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Maliński
Więcej informacji o THERMAL S.C. TOMASZ GORZEWSKI MAREK MALIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.