Zarząd firmy THD ZUFIN, Małgorzata Niespodziańska - Małgorzata Niespodziańska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Małgorzata Niespodziańska (CEIDG)
Małgorzata Niespodziańska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą THD ZUFIN, MAŁGORZATA NIESPODZIAŃSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-07-10 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ROLNA 3716, PL-43-100, TYCHY. Główny zakres działalności Małgorzata Niespodziańska to Wszelka pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: naprawa i konserwacja metalowych wyrobów gotowych, naprawa i konserwacja maszyn, naprawa i konserwacja urządzeń elektronicznych i optycznych, naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych, naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu i wyposażenia i inne. NIP THD ZUFIN, MAŁGORZATA NIESPODZIAŃSKA: 6462049104. REGON THD ZUFIN, MAŁGORZATA NIESPODZIAŃSKA: 36772852700000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Małgorzata Niespodziańska
Więcej informacji o THD ZUFIN, MAŁGORZATA NIESPODZIAŃSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ubywa biur do wynajęcia w Warszawie. Czynsze zaczęły rosnąć
W tym roku więcej powierzchni biurowych będzie wycofanych z rynku niż powstanie nowych. W przyszłym deweloperzy jeszcze bardziej zwolnią. Dopiero w 2027 r. oddadzą do użytku większe budynki.

Europa Środkowa już nie błyszczy, Polska jeszcze tak
Kolejne kraje naszego regionu wpadają w stagnację, Polsce udaje się tego uniknąć. Co daje nam przewagę i czy da się ją utrzymać?

Polanex uszyje ekskluzywne koszule na swój rachunek
Własna marka i sklep internetowy mają pomóc jednej z najstarszych firm odzieżowych w Polsce w powrocie na modowy szczyt. Nadal będzie też pracować dla znanych światowych brandów.