Firma Terra-Tour
| Adres | CIESZYŃSKA 12-1-2, PL-30-015, KRAKÓW | |
| Województwo | małopolskie | |
|
||
| Strona internetowa | terratour.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność organizatorów turystyki | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL49 1050 1445 1000 0090 3005 8284
PL93 1050 1445 1000 0090 3005 8268 |
Działalność PKD:
Firma TERRA-TOUR została założona 2004-10-28 i obecnie mieści się przy CIESZYŃSKA 12-1-2, PL-30-015, KRAKÓW. Główna działalność firmy to agenci i organizatorzy turystyki. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność organizatorów turystyki, pozostała sprzedaż detaliczna niewyspecjalizowana, pozostały transport lądowy pasażerski, gdzie indziej niesklasyfikowany, obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Terra-Tour (REGON 00815005800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
