Firma Tempish Polska
Adres | UL. WYZWOLENIA 189, PL-41-710, RUDA ŚLĄSKA | |
Województwo | śląskie | |
Telefon |
![]() |
|
Strona internetowa | tempish.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana |
Numery rachunków bankowych |
PL17 1050 1243 1000 0090 3187 7427
PL33 1140 1078 0000 2392 9300 1001
PL38 1140 1078 0000 2392 9300 1008
PL51 2490 0005 0000 4530 1354 3953 PL76 1140 1078 0000 2392 9300 1003 |
Działalność PKD:
Firma TEMPISH POLSKA została założona 2006-10-13 i obecnie mieści się przy UL. WYZWOLENIA 189, PL-41-710, RUDA ŚLĄSKA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują doradztwo związane z zarządzaniem, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała indywidualna działalność usługowa, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-15.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Tempish Polska (REGON 24044487000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.