Zarząd firmy TELEWIZJA INTERNETOWA WŁOSZCZOWA Marek Baran - Marek Baran, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2022-08-31
Działalność gospodarcza Marek Baran (CEIDG)
Marek Baran prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TELEWIZJA INTERNETOWA WŁOSZCZOWA MAREK BARAN, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2014-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE WŁADYSŁAWA BRONIEWSKIEGO 118, PL-29-100, WŁOSZCZOWA. Główny zakres działalności Marek Baran to Działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych (PKD główne: 59.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: reprodukcja zapisanych nośników informacji, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność związana z projekcją filmów, działalność portali internetowych. NIP TELEWIZJA INTERNETOWA WŁOSZCZOWA MAREK BARAN: 6561156926. REGON TELEWIZJA INTERNETOWA WŁOSZCZOWA MAREK BARAN: 29117529000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Marek Baran
Więcej informacji o TELEWIZJA INTERNETOWA WŁOSZCZOWA MAREK BARAN
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych