Zarząd firmy TELEWIZJA ELBLĄSKA Juliusz Stanisław Marek - Juliusz Marek, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Juliusz Marek (CEIDG)
Juliusz Marek prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TELEWIZJA ELBLĄSKA JULIUSZ STANISŁAW MAREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-02-20 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ZACISZE 4N, PL-82-300, ELBLĄG. Główny zakres działalności Juliusz Marek to Nadawanie programów radiofonicznych (PKD główne: 60.10.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: reprodukcja zapisanych nośników informacji, pozostała działalność wydawnicza, działalność związana z produkcją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych, działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi, działalność związana z dystrybucją filmów, nagrań wideo i programów telewizyjnych i inne. NIP TELEWIZJA ELBLĄSKA JULIUSZ STANISŁAW MAREK: 5781939707. REGON TELEWIZJA ELBLĄSKA JULIUSZ STANISŁAW MAREK: 170786550.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Juliusz Marek
Więcej informacji o TELEWIZJA ELBLĄSKA JULIUSZ STANISŁAW MAREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polacy oszczędzają jak nigdy, ale gospodarce to nie przeszkadza
Stopa oszczędności w Polsce wynosi już 10 proc., czyli jest prawie najwyższa od czasu przystąpienia do UE. Mniejsza skłonność do konsumpcji na razie nie hamuje jednak wzrostu gospodarczego. Dlaczego?

Gdzie analityk nie patrzy, tam szukaj okazji
Efekt zaniedbanych firm to teoria stara jak świat, ale tureccy badacze sugerują, że to może być niezły sposób na zarabianie.

Deweloperzy zaciągnęli hamulec, ale ceny stoją
W sierpniu po raz pierwszy od początku roku zmalała liczba mieszkań od deweloperów. Nie wpłynęło to jednak na podwyżki. Stabilnie jest też na rynku wtórnym. Klienci powrócili do porównywania ofert.