Zarząd firmy TeleMarket Elżbieta Zarzecka - ELŻBIETA ZARZECKA, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza ELŻBIETA ZARZECKA (CEIDG)
ELŻBIETA ZARZECKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TELEMARKET ELŻBIETA ZARZECKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-03-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ADAMA ASNYKA 10, PL-35-001, RZESZÓW. Główny zakres działalności ELŻBIETA ZARZECKA to Naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego (PKD główne: 95.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna sprzętu audiowizualnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna elektrycznego sprzętu gospodarstwa domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach i inne. NIP TELEMARKET ELŻBIETA ZARZECKA: 8133043343. REGON TELEMARKET ELŻBIETA ZARZECKA: 69177538400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się ELŻBIETA ZARZECKA
Więcej informacji o TELEMARKET ELŻBIETA ZARZECKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.