Zarząd firmy Tele M A.m.m. Malinowskie - Malinowska Alicja Małgorzata
Malinowska Alicja Małgorzata jest w zarządzie KRS TELE M A.M.M. MALINOWSKIE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Malinowska Alicja Małgorzata jest również w zarządzie TELE M A.M.M. MALINOWSKIE, która została założona 2019-01-23 i ma siedzibę przy HENRYKA ARCTOWSKIEGO 2C-2, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. KRS TELE M A.M.M. MALINOWSKIE zajmuje się sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność wyszukiwarek internetowych, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. NIP TELE M A.M.M. MALINOWSKIE: 6040210994. REGON TELE M A.M.M. MALINOWSKIE: 38239811000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Malinowska Alicja Małgorzata
Pozostali członkowie zarządu
Maria Małgorzata Malinowska | ||
Marta Jagna Malinowska |
Więcej informacji o TELE M A.M.M. MALINOWSKIE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.