Firma Telbrain
Adres | CHAŁUBIŃSKIEGO 8, PL-00-613, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Strona internetowa | telbrain.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków |
Działalność PKD:
Firma TELBRAIN została założona 2010-07-14 i obecnie mieści się przy CHAŁUBIŃSKIEGO 8, PL-00-613, WARSZAWA. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje badania naukowe i prace rozwojowe, badanie rynku i opinii publicznej, firmy centralne i holdingi, nadawanie programów radiofonicznych, naprawa komputerów i urządzeń, obsługa systemów bezpieczeństwa, organizacja targów, wystaw i kongresów, pozaszkolne formy edukacji, pozostała działalność pocztowa i kurierska, pozostały transport lądowy pasażerski, programowanie, przetwarzanie danych i hostingowe, realizacja projektów budowlanych budynków, roboty budowlane rurociągów i linii energetycznych, specjalistyczne projektowanie, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, telekomunikacja przewodowa, transport drogowy towarów i przeprowadzki, udostępnianie pracowników, usługi architektoniczne i inżynieryjne, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami, wspomaganie edukacji, wydawanie książek i periodyków, wynajem innych maszyn i urządzeń. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2023-11-23.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Telbrain (REGON 14240052500000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.