Sprawozdania finansowe Telart Studio
Dane bilansowe TELART STUDIO
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 439 787,33 | 336 388,33 | 226 534,80 | 212 549,45 | 208 434,78 |
A. Aktywa trwałe | 74 809,96 | 64 839,16 | 222 667,38 | 208 713,18 | 201 276,17 |
B. Aktywa obrotowe | 364 977,37 | 219 585,48 | 3 867,42 | 3 836,27 | 7 158,61 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | 51 963,69 | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 439 787,33 | 336 388,33 | 226 534,80 | 212 549,45 | 208 434,78 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 387 406,51 | 276 909,28 | 171 098,47 | 148 374,32 | 139 080,60 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 52 380,82 | 59 479,05 | 55 436,33 | 64 175,13 | 69 354,18 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.