Sprawozdania finansowe Tehal
Dane bilansowe TEHAL
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 5 634 803,06 | 12 449 102,22 | 13 011 676,45 | 13 938 426,50 | 11 117 761,72 | 10 826 756,43 |
A. Aktywa trwałe | 2 527 213,00 | 2 823 127,84 | 3 141 204,57 | 2 961 606,03 | 2 823 862,71 | 2 758 577,35 |
B. Aktywa obrotowe | 3 107 590,06 | 9 625 974,38 | 9 870 471,88 | 10 976 820,47 | 8 293 899,01 | 8 068 179,08 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | - |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | - |
Pasywa razem | 5 634 803,06 | 12 449 102,22 | 13 011 676,45 | 13 938 426,50 | 11 117 761,72 | 10 826 756,43 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 535 575,21 | 1 289 252,54 | 2 493 829,64 | 1 457 810,96 | -849 232,15 | -981 831,88 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 5 099 227,85 | 11 159 849,68 | 10 517 846,81 | 12 480 615,54 | 11 966 993,87 | 11 808 588,31 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 1 350 000,00 | 1 151 500,00 | 777 698,00 | 477 698,00 | 177 698,00 | 27 698,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 3 749 227,85 | 10 008 349,68 | 9 561 939,33 | 11 824 708,06 | 11 611 086,39 | 11 602 680,83 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.