Adres | UL. SĘKOCIŃSKA 22, PL-05-090, SĘKOCIN STARY | |
Województwo | mazowieckie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | techwar.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Produkcja narzędzi |
Działalność PKD:
Firma TECHWAR MICHAŁ MIERNIK została założona 2007-06-18 i obecnie mieści się przy UL. SĘKOCIŃSKA 22, PL-05-090, SĘKOCIN STARY. Główna działalność firmy to wyroby nożownicze, sztućce i narzędzia. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują maszyny i narzędzia mechaniczne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostała telekomunikacja, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż, naprawa motocykli i akcesoriów, telekomunikacja satelitarna, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi finansowe, bez ubezpieczeń, wspomagające finansowe, bez ubezpieczeń, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy, wypożyczanie sprzętu rekreacyjnego. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie TECHWAR Michał Miernik (REGON 14100016600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.