Zarząd firmy TECHTEKSTIL - CAMINO- COSMOTRIP -COSMOFRESH MAREK SKRZYPIŃSKI - MAREK SKRZYPIŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAREK SKRZYPIŃSKI (CEIDG)
MAREK SKRZYPIŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TECHTEKSTIL - CAMINO- COSMOTRIP -COSMOFRESH MAREK SKRZYPIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. STANISŁAWY LESZCZYŃSKIEJ 232, PL-93-347, ŁÓDŹ. Główny zakres działalności MAREK SKRZYPIŃSKI to Produkcja dzianin metrażowych (PKD główne: 13.91.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, sprzedaż detaliczna pozostałej żywności prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna mebli, sprzętu oświetleniowego i pozostałych artykułów użytku domowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach i inne. NIP TECHTEKSTIL - CAMINO- COSMOTRIP -COSMOFRESH MAREK SKRZYPIŃSKI: 7291731521. REGON TECHTEKSTIL - CAMINO- COSMOTRIP -COSMOFRESH MAREK SKRZYPIŃSKI: 47322018100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAREK SKRZYPIŃSKI
Więcej informacji o TECHTEKSTIL - CAMINO- COSMOTRIP -COSMOFRESH MAREK SKRZYPIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Konferencja o AI, wielkie przejęcie w e-handlu i burza wokół akcji PKP Cargo
ING Bank Śląski wprowadza fundusze luksemburskie
Dziewięć zagranicznych funduszy ING zostało udostępnionych klientom private bankingu polskiego banku.
BNP Paribas BP idzie po 1 mln klientów detalicznych
BNP Paribas BP ocenia, że osiągnął skalę, która umożliwi mu dalszy dynamiczny wzrost bez przejęć i fuzji. Bank liczy, że do 2030 r. pozyska netto 1 mln klientów detalicznych i zwiększy udziały w