Sprawozdania finansowe Technics Atsm Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Dane bilansowe TECHNICS ATSM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ROK
|
|||||
---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 2 221 252,05 | 3 214 277,01 | 2 187 989,10 | 1 122 710,79 | 448 864,73 |
A. Aktywa trwałe | 781 489,19 | 870 875,48 | 566 205,51 | 482 316,03 | 247 693,92 |
B. Aktywa obrotowe | 1 439 762,86 | 2 343 401,53 | 1 621 783,59 | 640 394,76 | 201 170,81 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 2 221 252,05 | 3 214 277,01 | 2 187 989,10 | 1 122 710,79 | 448 864,73 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 49 992,84 | 3 071,69 | 410 439,39 | 213 203,52 | -397 045,38 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 2 171 259,21 | 3 211 205,32 | 1 777 549,71 | 909 507,27 | 845 910,11 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 72 000,00 | 72 000,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 171 259,21 | 3 211 205,32 | 1 705 549,71 | 831 690,83 | 845 910,11 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.