Zarząd firmy TECH - FOLL WOJCIECH NIESZPOREK - WOJCIECH NIESZPOREK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza WOJCIECH NIESZPOREK (CEIDG)
WOJCIECH NIESZPOREK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TECH - FOLL WOJCIECH NIESZPOREK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2006-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GRZEGORZA STOBIKA 10, PL-43-210, KOBIÓR. Główny zakres działalności WOJCIECH NIESZPOREK to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego, naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku, naprawa i konserwacja sprzętu (tele)komunikacyjnego, naprawa i konserwacja komputerów i urządzeń peryferyjnych i inne. NIP TECH - FOLL WOJCIECH NIESZPOREK: 6351611784. REGON TECH - FOLL WOJCIECH NIESZPOREK: 24042815000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH NIESZPOREK
Więcej informacji o TECH - FOLL WOJCIECH NIESZPOREK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.