Zarząd firmy Teapot Creations Miłosz Cieślikowski-Ryczko - Miłosz Cieślikowski-Ryczko, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Miłosz Cieślikowski-Ryczko (CEIDG)
Miłosz Cieślikowski-Ryczko prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TEAPOT CREATIONS MIŁOSZ CIEŚLIKOWSKI-RYCZKO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-10-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. SASANKOWA 6, PL-95-050, KONSTANTYNÓW ŁÓDZKI. Główny zakres działalności Miłosz Cieślikowski-Ryczko to Działalność postprodukcyjna związana z filmami, nagraniami wideo i programami telewizyjnymi (PKD główne: 59.12.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, naprawa i konserwacja mebli i wyposażenia domowego, pozostałe sprzątanie, specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP TEAPOT CREATIONS MIŁOSZ CIEŚLIKOWSKI-RYCZKO: 7272806005. REGON TEAPOT CREATIONS MIŁOSZ CIEŚLIKOWSKI-RYCZKO: 36561654000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Miłosz Cieślikowski-Ryczko
Więcej informacji o TEAPOT CREATIONS MIŁOSZ CIEŚLIKOWSKI-RYCZKO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Ceny mieszkań nie pędzą już w górę. To zasługa dużej podaży
W umowach notarialnych z października nadal widać podwyżki cen mieszkań, choć już nie tak duże jak miesiąc wcześniej. Eksperci chętniej też wróżą przeceny na rynku nieruchomości.
Pomysł na OKI cieszy rynek. Limity na zagranicę nie odstraszają
Limit inwestycji zagranicznych jest przyjmowany ze zrozumieniem, choć z perspektywy inwestorów indywidualnych nie jest to idealne rozwiązanie.
Francja wyprzedza Niemcy w technologiach, Polska patrzy i naśladuje
W modelach AI rękawice Amerykanom są w stanie rzucić Francuzi. To nie jest przypadek, a element większego trendu.