Firma Tcf Group
Adres | ALEJA MARSZAŁKA FERDINANDA FOCHA 1, PL-30-111, KRAKÓW | |
Województwo | małopolskie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | evaelectric.eu |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej |
Numery rachunków bankowych |
PL23 1090 1665 0000 0001 4745 1731
PL28 1090 1665 0000 0001 4745 1738
PL29 1090 1665 0000 0001 3537 6190
PL33 1090 1665 0000 0001 3537 6215 |
Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma TCF GROUP została założona 2017-11-29 i obecnie mieści się przy ALEJA MARSZAŁKA FERDINANDA FOCHA 1, PL-30-111, KRAKÓW. Główna działalność firmy to sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, sprzedaż hurtowa artykułów użytku domowego, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Tcf Group (REGON 36886256400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.