Zarząd firmy Tbd Technologie Budowy Dróg - Kiełbasa Zbigniew Michał, prezes zarządu
Kiełbasa Zbigniew Michał jest w zarządzie KRS TBD TECHNOLOGIE BUDOWY DRÓG
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Kiełbasa Zbigniew Michał jest również w zarządzie TBD TECHNOLOGIE BUDOWY DRÓG, która została założona 2006-03-16 i ma siedzibę przy DZIADOSZAŃSKA 10-ZREMB, PL-61-248, POZNAŃ. KRS TBD TECHNOLOGIE BUDOWY DRÓG zajmuje się sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli . Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli , sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich, transport morski i przybrzeżny pasażerski, transport morski i przybrzeżny towarów i inne. NIP TBD TECHNOLOGIE BUDOWY DRÓG: 7811780455. REGON TBD TECHNOLOGIE BUDOWY DRÓG: 30025226400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kiełbasa Zbigniew Michał
Więcej informacji o TBD TECHNOLOGIE BUDOWY DRÓG
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję