Zarząd firmy Tassel Michał Witt - Michał Witt, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Michał Witt (CEIDG)
Michał Witt prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TASSEL MICHAŁ WITT, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-07-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KAPRÓW 3A13, PL-80-316, GDAŃSK. Główny zakres działalności Michał Witt to Pozostała działalność w zakresie programowania (PKD główne: 62.10.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, działalność wyszukiwarek internetowych i inne. NIP TASSEL MICHAŁ WITT: 9581259571. REGON TASSEL MICHAŁ WITT: 192024313.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michał Witt
Więcej informacji o TASSEL MICHAŁ WITT
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby