Sprawozdania finansowe Tartak Krzysztof Ustaszewski
Dane bilansowe TARTAK KRZYSZTOF USTASZEWSKI
ROK
|
||
---|---|---|
Aktywa razem | 42 967 176,29 | 42 529 288,79 |
A. Aktywa trwałe | 30 514 156,75 | 29 754 757,06 |
B. Aktywa obrotowe | 12 453 019,54 | 12 774 531,73 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 42 967 176,29 | 42 529 288,79 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 31 280 426,51 | 24 357 396,58 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 11 686 749,78 | 18 171 892,21 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 4 459 025,20 | 2 409 156,10 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 458 616,45 | 11 753 456,82 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.