Zarząd firmy Tanzanite.art (Multistone) Janusz Gradowski - JANUSZ GRADOWSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza JANUSZ GRADOWSKI (CEIDG)
JANUSZ GRADOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TANZANITE.ART (MULTISTONE) JANUSZ GRADOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1991-09-03 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MURARSKA 18, PL-31-311, KRAKÓW. Główny zakres działalności JANUSZ GRADOWSKI to Sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach (PKD główne: 47.89.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa zegarków, zegarów i biżuterii, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. NIP TANZANITE.ART (MULTISTONE) JANUSZ GRADOWSKI: 6770048282. REGON TANZANITE.ART (MULTISTONE) JANUSZ GRADOWSKI: 35001675400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się JANUSZ GRADOWSKI
Więcej informacji o TANZANITE.ART (MULTISTONE) JANUSZ GRADOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.