Zarząd firmy TAKSÓWKA OSOBOWA MIROSŁAW DZIEWULAK - Mirosław DZIEWULAK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław DZIEWULAK (CEIDG)
Mirosław DZIEWULAK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą TAKSÓWKA OSOBOWA MIROSŁAW DZIEWULAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1987-09-09 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. NOWOLIPKI 11A52, PL-00-151, WARSZAWA. Główny zakres działalności Mirosław DZIEWULAK to Działalność taksówek osobowych (PKD główne: 49.32.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna motocykli, ich naprawa i konserwacja oraz sprzedaż hurtowa i detaliczna części i akcesoriów do nich i inne. NIP TAKSÓWKA OSOBOWA MIROSŁAW DZIEWULAK: 5251015444. REGON TAKSÓWKA OSOBOWA MIROSŁAW DZIEWULAK: 01204893100000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław DZIEWULAK
Więcej informacji o TAKSÓWKA OSOBOWA MIROSŁAW DZIEWULAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 5 XII 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.
Noble Securities: Orlen i KGHM potanieją. Warto zerknąć na 33 inne spółki
Noble Securities uważa, że 2026 będzie na GPW rokiem konsolidacji. Są jednak spółki, które zyskają na obniżkach stóp procentowych albo są po prostu zbyt nisko wycenione jak na poprawę wyników, która
Przewoźnikom kolejowym grozi zwrot miliardów z Unii
Firmy przygotowują się do konkursu CUPT na warte 1,5 mld zł dofinansowanie UE na tabor. Mogą jednak mieć problem z rozliczeniem dotacji z tego i innych programów unijnych. Za kilka lat Bruksela może